Magyar English

A rendszer használatának előnye, hogy egyszerre több dokumentumot csatolhat, akár több partner számára is. A dokumentumok minősített elektronikus aláírással, ill. időbélyeggel kerülnek hitelesítésre, amennyiben azt kéri, ezzel is megvalósítva a biztonságos küldést, és az online szerződéskötés jogszabályi követelményeit.

A dokumentumok küldése lényegében az elektronikus számla küldésének rendszerén alapszik – a partner és a dokumentum összerendelésén -. A dokumentum hozzárendelését követően van lehetősége megválasztani, hogy elektronikus szerződést kíván küldeni, vagy sem, ill. szeretné külön elektronikus aláírással és időbélyeggel ellátni az elküldött dokumentumokat. (A hitelesítést szolgáló eszközök választása kötelező elektronikus szerződés küldéskor). Egyszeri küldéskor egyszerre maximum 20 dokumentum küldhető, melyek együttes mérete nem haladhatja meg az 8Mb-t. A feltölthető fájlok nem lehetnek végrehajthatóak (pl.:exe) vagy más, potenciálisan veszélyes formátumúak, továbbá az online szerződések esetében csak „.pdf” fájl feltöltése megengedett.

A kiküldött dokumentumok a lista táblában bármikor megtekinthetők, visszakövethetők, egyúttal ellenőrizhető azok állapota – partnere átvette, elfogadta, vagy elutasította a kiküldött anyagokat.